巷子內的公告

It seems no one can help me now I'm in too deep There's no way out This time I have really lead myself astray Runaway train never going back Wrong way on a one-way track Seems like I should be getting somewhere Somehow I'm neither here nor there

2012年8月20日 星期一

Vicky - 可愛喵比

在門市時,常常會有客人帶著小朋友一起過來,因為我自己也很喜歡小朋友,剛開始來很怕生的小朋友,我都會跟她們一起玩遊戲來拉近距離,還被珊珊笑說:Vicky是孩子王。

上個月時,美喵媽特地帶著喵比來店裡...
也趁機和喵比合照記錄...

其中,我最喜歡這一張照片了...


因為喵比一直很想要把自己的小腳丫放進去,在旁邊看的我都快被她笑死了…

當我要幫珊珊和美喵媽及喵比拍照時,先拍下這張還沒喬好又超自然的模樣..




將將…最後來一張美美的合照喔…



沒有留言:

張貼留言