巷子內的公告

It seems no one can help me now I'm in too deep There's no way out This time I have really lead myself astray Runaway train never going back Wrong way on a one-way track Seems like I should be getting somewhere Somehow I'm neither here nor there

2017年9月6日 星期三

Vicky - 我最喜歡的ISUN眉粉

我...不敢相信...😯😯

我竟然可以把ISUN純礦自然眉粉用光光

大家有沒有好奇...我到底用了多久呢?

小小提示...從她上市我就買來用了


我自己都有染髮習慣

眉粉都用淺咖啡色喔

沒有留言:

張貼留言